Od kilku lat zapisuję sobie wszystkie moje lektury i wszystkie obejrzane filmy oraz sztuki teatralne.
Proporcje zmieniają się co rok.
Lista wg chronologii, a nie wartościowania.
Zaczynam od książek.
W tym roku wygrały krótkie formy - opowiadania, których przeczytałam dość dużo.Na liście nie ma pojedynczych wierszy i fragmentów powieści zamieszczonych w czasopismach.
Nie znalazły się też książki, które rozpoczęłam czytać ale z jakiś powodów nie dokończyłam.
1.Angela Beccera, Przedostatnie marzenie
Świat Książki 2008
2. Alicia Gimenez-Bartllett, Węże w raju
Noir sur Blanc 2008
3. Ann Patchett, Belcanto
Rebis 2008
4. Judy Budnitz, Duże ładne amerykańskie dziecko
Znak 2009
Opowiadania:
Chlust
Duże Ładne Amerykańskie Dziecko
Cud
Nadia
Skąd Pochodzimy
Goście
Ratowanie Twarzy
Zanurzenie
5. Chuck Palahniuk, Fight Club
Niebieska Studnia 2006
6. Guy de Maupassant, Naszyjnik
Wydawnictwo Dolnośląskie 2005
Opowiadania:
Wyznanie
Naszyjnik
Idylla
Parasol
Powrót
Miłość
Panna Perełka
7. Philippe Delerm, Pierwszy łyk piwa
Sic! 2004
8. Philippe Delerm, Zamordowana sjesta
Sic! 2005
9. Królowa pocałunków - antologia opowiadań rosyjskich
Czytelnik 1975
Opowiadania:
Iwan Turgieniew, Asia
Maksym Gorki, 26 i jedna
Leonid Andrejew, OtchłańNadieżda Teffi, Flirt
10. Małgorzata Musierowicz, Kłamczucha
Akapit Press 1996
11. Pablo Tusset, Najlepsze co może przydarzyć się rogalikowi
Amber 2004
12. Manuela Gretkowska, Europejka
W.A.B. 2004
13. Stieg Larsson, Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
Czarna Owca 2009
14. Enrica Crispino, Toulouse-Lautrec
Klasycy Sztuki
Rzeczpospolita, HPS 2006
15. Bryan Bruce, Historia Smaku
Carta Blanca 2009
sobota, 2 stycznia 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz